torsdagen den 7:e juni 2012

Alltid du - sommarkaramell.

Gud vad glad jag blev när den här fina kom med brevbäraren.
Och tack får jag i slutet och allt!

Som jag tipsat tidigare; missa inte Pernillas (f d Skrivarmammans) blogg, speciellt inte om du också har drömmar om att skriva med siktet på antagning.
Hon beskriver alla processer, kämpande och glädjeämnen i skrivandet så himla bra.

Själv halkade jag in där på ett bananskal för att hon hade ett gött recept på några frökex men skit i det nu.

4 kommentarer:

Pernilla Alm sa...

Vad bra att den kom fram. :)

Amanda sa...

Ja mycket bra!

Pernilla Alm sa...

OCh du. De där kexen är fan att dö för. Här är länken. http://skrivarmamma.blogspot.se/2010/08/urgoda-linfrokex.html

Jag blev tvungen att googla på mig själv för att hitta den. Fick ett sug. Av ngn konstig anledning. Tack för den Amanda.

Amanda sa...

hehe
vsg
och tack